Livrarea produselor
Livrarea se face pe întreg teritoriul României prin firmă de curierat rapid, în termen de 24-48 de ore, excluzând zilele de sărbătoare legală sau de weekend sau perioadele aglomerate.
Comenzile recepționate până în ora 16.00, de luni până vineri, vor fi procesate în aceeași zi, în limita stocului disponibil, urmând să ajungă la client în termen de 24-48 de ore lucrătoare.
În ziua livrării coletului, clientul este notificat telefonic de către firma de curierat, pe numărul de contact furnizat la plasarea comenzii, de suma datorată (în cazul sistemului de plata Ramburs) și de eventualele reîncercări de livrare, dacă este cazul. În cazul în care nu veți fi găsit la adresă, în orarul stabilit pentru livrare, curierul va păstra produsele comandate între 1 – 3 zile încercând contactarea dvs. pentru a finaliza livrarea.
- Curieri: Sameday, Fan courier, Livrare in 1-2 zile, 0,00 RON
Politica de retur
Potrivit legislației în vigoare (OUG nr. 34/2014), clientul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță, într-o perioadă de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor cumpărate de pe https://singlait.ro/ conform Termenilor și Condițiilor de retur prevăzute în prezentul Regulament, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Clienții care renunță la cumpărare, solicitând returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptându-l în integralitate.
Suma aferentă produsului returnat, care figurează în factura fiscală de stornare, îi va fi rambursată clientului în cel mai scurt termen, însă nu mai mult de 14 zile calendaristice de la data de la care intrăm în posesia produsului returnat prin:
1. Transfer în contul bancar specificat de client, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată sau numerar la curier;
2. În cazul în care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată.
Nu expediați produse retur cu plata ramburs, deoarece nu vor putea fi recepționate, valoarea produsului se returnează doar în cont bancar după primirea și verificarea returului!
Nu expediați returul prin Poșta Română, cu varianta de livrare/ridicare a returului de la sediul Poștei Române, în acest caz vom fi nevoiți să refuzăm returul.
Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata transportului la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului.